بازدید: 180 بازدید

قفل الکترونیکی باشگاهی

قفل های الکترونیکی یا اصطلاحا قفل های برقی انواع مختلف با کاربرد های متفاوتی دارندو در مکان های مختلف استفاده میشوند.زمانی که قفل دیجیتال  روی درب نصب میشود به چند روش رمز قفل تایید میشود و درب باز میشود که این روش ها عبارتند از : ثرانگشت، قفل رمز، قفل کارت، قفل مچ بند، قفل تشخیص چهره، قفل تگ خودرو، قفل موبایلی از راه دورو قفل با تگ دسته کلید.

قفل های کمد باشگاهی برای قفل کردن کمد و حفاظت از وسایل شخصی افراد استفاده میشود.این قفل الکترونیکی بر روی درب‌ کمد باشگاه‌ها، استخر، سونا و رختکن باشگاه نصب میشوند و ایمنی و راحتی را برای افراد باشگاه ایجاد میکنند همچنین دارای طرح و رنگ ها متنوع با قابلیت های مختلف تولید میشوند.

خصوصیات قفل هوشمند باشگاهی

  1. قفل هوشمند دارای یک دستبند برای باز کردن می باشد و در صورت گم شدن دستبند می توانید از دستبند مادر برای باز کردن قفل از آن استفاده کنید و یک دستبند دیگر جایگزین کنید.
  2. ضد آب می باشد.
  3. قابلیت حذف حافظه دستبند گم شده و جایگزین کردن دستبند جدید
  4. قابلیت باز کردن تمامی قفل ها با دستبند مادر
  5. قابلیت امکان استفاده از باتری خارجی هنگام تمام شدن باتری قفل
  6. دارای سیستم هشدار تمام شدن شارژ باتری
  7. مصرف کم باتری در قفل های الکترونیکی آفلاین

کاربرد قفل الکترونیکی باشگاهی

قفل های هوشمند علاوه بر خانه ها و هتل ها در مکان های مختلفی مثل اکثر استخرها و باشگاهها و مجموعه های ورزشی، موزه ها، پارک های آبی، قفل های برقی و هوشمند، مورد استفاده قرار می گیرند.

smiley برای عبور از گیت

cheeky خرید از بوفه

wink باز کردن درب کمد

laugh تردد از پارکینگ و ورود و خروج

قفل الکترونیکی باشگاهی آنلاین:

قفل الکترونیکی کمد آنلاین در تعریف به قفلی گفته میشود. که قفل محدودیتی جهت باز و بسته شدن با یک عامل ورودی نداشته باشد که این عدم محدودیت میتواند. تنوع زیادی از ویژگی ها را در اختیار کاربر قرار دهد که در ذیل به  اختصار به آن اشاره میشود:

۱: اتصال به سیستم نرم افزار کنترل تردد :

از ویژگی بارز قفل های آنلاین روستیک اتصال به سیستم نرم افزار جامع کنترل تردد میباشد،. با ا ستفاده از این سیستم کاربر شما به سیستم حسابداری، گیت های کنترل تردد، بوفه، قسمت های داخلی همچون ماساژ، سرسره های تفریحی، یوگا و.… متصل میگردد و شما میتوانید نوع و چگونگی دسترسی عضوهای باشگاه خود را تعریف نمایید.

همچنین شما میتوانید برای کاربر خود امکان دسترسی به قفل ها را بر اساس زمان و تاریخ خاصی معین نمایید.به عنوان مثال شما میتوانید تعریف نمایید کاربر شما تنها در صورتی که اعتبار ماهیانه عضویت داشته باشد میتواند در روز های فرد اجازه عبور از گیت کنترل تردد داشته باشد و همچنین کمد رختکن تنها برای ۳ ساعت از زمان ورود امکان استفاده داشته باشد، ۲۰ دقیقه زمان استفاده از تردمیل، ۵ دقیقه دوش آب گرم و خرید تا سقف ۲۰.۰۰۰ تومان از بوفه باشگاه که تماما میتواند تحت کنترل مدیر باشگاه باشد.

۲: عدم انحصار مچ بند تنها به یک قفل خاص :

در قفل های الکترونیک آفلاین سیستم عملکرد به گونه ای است که هر مچ بند و کارت تنها توانایی بازکردن قفل خاصی را دارد ، مثلا مچ بند قفل کمد باشگاه شماره ۲ تنها توانایی باز کردن قفل شماره ۲ را دارا میباشد ، اما در سیستم قفل آنلاین این محدودیت از بین میرود.

به این معنی که یک شخص  در باشگاه میتواند یک مچ بند بدون شماره در اختیار داشته باشد و در مراجعه روز اول خود از کمد شماره ۵ استفاده نماید. و در مراجعه روز دوم خود از کمد شماره ۱۰ ، این انتخاب که در هر روز از چه کمدی استفاده نماید میتواند به انتخاب و تصمیم مدیر باشگاه باشد، انتخاب خود شخص و یا به صورت اتفاقی سیستم نرم افزار از میان کمد های خالی یک کمد را به صورت رندم در دسترس کاربر قرار دهد.

۳: امکان استفاده از ورودی های غیر فیزیکی همچون اثر انگشت و تشخیص چهره :

از انجا که قفل های کمد باشگاه آنلاین روستیک  مرتبط با نرم افزار جامع کنترل تردد میباشند. تنوعی از انواع ورودی ها همچون کارت، اثر انگشت، سنسورهای تشخیص و اسکن چهره، سنسورهای اسکن چشم، انواع مچ بند و کارت های هوشمند میتوانند با قفل های باشگاهی روستیک ارتباط برقرار کرده و دستور باز و بسته شدن قفل را صادر نمایند .

۴:امکان استفاده از برق و باطری :

قفل های آنلاین باشگاهی روستیک با بیش از ۲۰ نوع تنوع قابلیت استفاده از منبع تغدیه برق و باطری را دارا میباشند، استفاده از برق شهری و سیستم برقی پی اس و همچنین استفاده از باطری های قلمی به انتخاب کاربر بوده و انواع قفل های مگنتی (آهن ربایی ) انواع قفل های تک زبانه ای شفتی، انواع قفل های ۲ کاربرده آفلاین و آنلاین همزمان، قفل های اتصال به شبکه با پروتوکول زیگبی، وای فای و کابل لن و انواع قفل های بدون سیم کشی با پروتوکول مایفر به باشگاه داران محترم این امکان را میدهد که با توجه به شرایط و امکانات باشگاه خود بهترین انتخاب را داشته باشند. جهت برسی مدل های مختلف قفل های آنلاین روستیک به قسمت محصولات مراجعه فرمایید.

قفل الکترونیکی باشگاهی
قفل الکترونیکی باشگاهی

راهنمای نصب و تعمیر قفل هوشمند باشگاهی

نصب و راه اندازی یا تعمیر انواع قفل های دیجیتال باید توسط کارشناسان الکترونیک انجام شود اما اگر اطلاعات و تجربه ای در این موارد داشته باشید نصب یا تعمیر قفل های دیجیتال باشگاهی بر اساس دستور العمل های الکترونیک خیلی پیچیده نیست البته باید نکات نصب قفل الکترونیک را رعایت کنید.

قفل استخری,قفل الکترونیکی,قفل کمد,قفل باشگاهی,قفل از موارد بسیار مهم در مکانهایورزشی ، سالنهای بدنسازی ، استخر ها و لاکر کارکنان مجموعه های مختلف میباشد.

قفل های معمولی با اینکه عمر طولانی ندارند،نه نیاز ها را بر طرف میکنند و نه امنیت کاملی فراهم میکنند در صورتی که قفل های دیجیتال قیمت های مناسب تری نسبت به قابلیت ها و کیفیت ها دارند.

قفل استخری یا قفل کابینتی,قفل لاکر,قفل الکترونیکی دیجیتال کمد نصب جهت کنترل تردد استخر,باشگاه,سونا,ادارات دارد.قفل برقی دیجیتال کمدی,مجهز به تکنولوژی کارت بدون تماس RFID می باشند،جهت نصب روی کمدهای باشگاهی، کابینت و کمدهای استخر و سونا طراحی شده اند و با نصب قفل استخری هوشمند rfid lock درب های کابینتی و کمدی الکترونیکی و هوشمند می شوند.

عملکرد قفل دیجیتال باشگاهی

برای فهمیدن نحوه عملکرد قفل الکترونیکی باشگاهی باید قسمت ها و اجزای تشکیل دهنده آن را بشناسیم.مغزی این قفل ها مثل قفل های قدیمی است اما بعضی قسمت ها مغناطیسی است.سیستم کنترل این قفل، یک دستگاه گیرنده است که قادر به خواندن اطلاعات کلیدهای الکترونیکی است.

کلیدهای الکترونیکی مختلفی مانند کارت‌های هوشمند، مچ بندهای مغناطیسی، فوب های دیجیتالی و حتی صفحه کلید ورود رمز به همراه قفل اصلی به خریدار داده میشود تا برای باز کردن قفل الکترونیکی مورد نظر استفاده شود.

تنها در صورتی قفل ها باز میشود که اطلاعات ذخیره شده در قفل اصلی و کلید ها با هم تطابق داشته باشند البته این اطلاعات برای هر مالک میتواند قابل تغییر باشد.

مطالعه بیشتر