بازدید: 143 بازدید

قفل کمد استخری نوع قفل الکترونیکی و تخصصی است که متناسب با باشگاهها و سالن های ورزشی و بدنسازی، سالن های فوتبال، سالن های فوتسال،  استخرها و حتی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، طراحی و تولید میشوند. شاید شما هم به عنوان مسئول یک فضای تفریحی و ورزشی پر رفت و آمد بارها مجبور شده اید از پیام ” مراقب وسایل شخصی خود باشید ، مدیریت هیچ مسئولیتی در مقابل گم شدن آنها ندارد ” استفاده کنید یا به عنوان مراجعه کننده به محیط هایی مانند استخر ، باشگاه یا سالن های زیبایی و مکان های تفریحی دیگر با این پیام مواجه شده اید . قطعا همه ما با دیدن این نوع پیام ها دچار نگرانی و استرس می شویم و قطعا در هنگام ورزش و تفریح یا انجام کار تمرکز کافی نداریم و همیشه نگران وسایل مان هستیم . مراقب وسایل شخصی خود نباشید، قفل الکترونیکی کمد مسئول مراقبت از وسایل شماست !

قفل های هوشمند امروزه از مهمترین ابزار برای افزایش امنیت و آسایش در ادارات و سازمان ها، باشگاهها , استخرها ، هتل ها و تمامی مکانهایی که از نظر امنیتی و حفاظتی اهمیت بسیاری دارند، است.
از جمله این قفل های هوشمند میتوان قفل استخری و قفل هتلی را نام برد.   قفل استخری و قفل هتلی با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی میکروکامپیوترها بالاترین امنیت و آسایش را برای سازمان ها، باشگاهها و هتل ها تامین کرده و در کنار یک برنامه و نرم افزار مدیریتی نظارت و کنترل جامع کلیه اتاق ها صورت میپذیرد.

قفل کمد استخری چیست؟

قفل استخری بر خلاف قفل هتلی که محدودیت در طرح و رنگ دارند، قفل استخری در طرح ها و رنگهای متفاوت طراحی و تولید میشوند. قفل استخری علاوه بر کنترل ورود و خروج، در خرید اعتباری از بوفه ها و کافی شاپ های سالن های ورزشی نیز کاربرد دارد.

قفل استخری و قفل هتلی قابلیت اجرا روی انواع درب های چوبی، mdf و فلزی را دارند.
منبع تغذیه قفل استخری و سایر قفل های دیجیتال باتری قلمی است.
اغلب قفل های هوشمند از جمله قفل استخری قابلیت اضافه کردن ریموت کنترل را دارند که در صورت نیاز میتوان به قفل استخری اضافه کرد.

انواع قفل کمد استخری در برابر رطوبت های بالا مقاوم هستند و برای استفاده در محیط هایی مانند استخر و سونا مناسب هستند
قفل استخری و قفل هتلی به راحتی جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی میشوند.
در خصوص به اتمام رسیدن باطری قفل استخری و سایر قفل های هوشمند باید گفت که حدود یک هفته قبل از به اتمام رسیدن شارژ باطری، قفل هوشمند از جمله قفل استخری، آلارم هشدار آن به صدا درمی آید. اگر به آلارم هشدار توجه نکرده و باطری عوض نشود میتوان با بکارگیری یک باطری کتابی، برق قفل استخری را تامین کرد.

در قفل کمد استخری دو نوع دسترسی وجود دارد:

۱٫    قفل استخری با استفاده از کارت عضویت

۲٫    قفل استخری با استفاده از دستبند اختصاصی (مچ بند)

قفل کمد استخری افلاین

قفل هایی هستند که به صورت مستقل و بدون نیاز به هرگونه سیستم نرم افزاری و کامپیوتری کار میکنند.قفل آفلاین ساده که بیشتر در استخرها مورد استفاده می باشد یک قفل الکترونیکی می باشد که کاملاً به صورت مستقل و بدون نیاز به هر گونه سیستم جانبی و نرم افزاری می تواند عمل نماید.  کارت ها یا دستبند هایی که به عنوان کلید این قفل استفاده می شود ، در حافظه قفل الکترونیکی ذخیره می گردد و از آن پس قفل با آن دستبند یا کارت عمل می نماید.

این کارت ها یا دستبندها می توانند از حافظه قفل پاک شوند یا اضافه شوند بنابراین در صورت خرابی یا گم شدن هر کارت یا دستبند می توان آنرا از حافظه قفل الکترونیکی پاک نمود و کارت یا دستبند جدیدی را برای آن تعریف نمود . از قابلیت های قفل الکترونیکی این است که می توان برای آن کارت یا دستبندی اصلی (مستر یا سوپر مستر ) تعریف نمود و با آن بقیه کارت ها یا دستبند ها را تعریف نمود.

قابلیت های قفل های آفلاین ساده

کارکرد مستقل (standalone) بدون نیاز به سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری
تعریف چندین کارت/دستبند برای هر قفل
تعریف کارت سوپر مستر (super master) و مستر (master) برای همه قفلهای یک مجموعه
استفاده از ۴ باطری قلمی و مصرف بسیار کم باطری
تنوع رنگ و مدل
قفل آفلاین قابل ارتقاء به آنلاین ، کارکرد قفل آفلاین را دارد با این تفاوت که اگرمجموعه به سیستم نرم افزاری مجهز شود می تواند قفل های خود را به سادگی و با کمترین هزینه به آنلاین تبدیل نماید.

این نوع قفل ها  از تکنولوژی قفل های آنلاین برخوردار می باشند ولی به صورت آفلاین کار می کنند بنابراین در صورت نیاز و تجهیز مجموعه به سامانه جامع باشگاهی ، می تواند به راحتی و با تغییر نرم افزار قفل به قفل های آنلاین تبدیل گردند و از آن پس کارکرد قفل آنلاین داشته باشند.

قابلیت های قفل های آفلاین قابل ارتقاء به آنلاین:

قابل ارتقاء به قفل آنلاین در صورت نیاز با کمترین هزینه
کارکرد مستقل (standalone) بدون نیاز به سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری
تعریف چندین کارت/دستبند برای هر قفل
تعریف کارت سوپر مستر (super master) و مستر (master) برای همه قفلهای یک مجموعه
استفاده از ۳ باطری قلمی و مصرف بسیار ناچیز باطری
تنوع رنگ و مدل

مطالعه بیشتر