حجم فایل
1MB
منبع دانلود
Smartdezh.com
تعداد بازدیدها
139 بازدید
رایگان

نرم افزار و راهنماهای داهوا dahua  : کمپانی Dahua Technology در سال ۲۰۰۱ بنیانگذاری شد و فعالیت های خود را در عرصه تولید سیستم های نظارت تصویری و امنیتی آغاز نمود. درآمد شرکت داهوا در سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۲٫۱ میلیون دلار بوده و حدود ۱۱۰۰۰ کارمند و تعداد ۳۵ شرکت وابسته در سراسر جهان دارد. محصولات کمپانی Dahua شامل دوربین مدار بسته HDCVI، دوربین مداربسته تحت شبکه، راه‌حل‌های HDCVI (پکیج آماده analog-to-HD)، دستگاه DVR وNVR، دوربین مداربسته چرخشی PTZ یا اسپیددام، دوربین مداربسته فیش آی (Fish-eye) و غیره است.

 

شرکت داهوا تکنولوژی بر اساس گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، دومین سهم بزرگ بازار دوربین مداربسته را داشته و دارد. راه حل های داهوا از دوربین های مدار بسته با کیفیت و پیشرفته گرفته تا نرم افزار نظارت تصویر و انتقال تصویر، کیفیت، اطمینان و ثبات بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

 

با اینکه محصولات شرکت Dahua مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. محصولات داهوا قابل نصب و استفاده در مراکز، صنایع و کسب‌ و کارهای زیادی مانند بانک ها و موسسه های مالی اعتباری، فروشگاه های زنجیره‌ای و مغازه های خرده فروشی، کارخانه ها، هتل ها و مسافرخانه ها، مراکز تفریحی، سالن ها و استادیوم های ورزشی، ورزشگاه ها، جاده ها و شهرها، صنعت حمل و نقل و بسیاری صنایع دیگر هستند. نرم افزار و راهنماهای داهوا dahua

 

شرکت Dahua با تولید محصولات پیشرفته و پیشگام در صدد ایجاد ارتباط طولانی مدت با شرکا و شرکت های وابسته خود در سراسر جهان است. داهوا برای دستیابی به این مهم از تیم R&D (تحقیق و توسعه) شامل ۳۰۰۰ متخصص بهره می‌برد و تاکنون حدود ۶۰۰ ثبت اختراع (پتنت) داشته است.

بعد از گذشت حدود ۲۰ سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در ۱۷ کشور دنیا نماینده دارد.

 

 

محصولات داهوا در سه سطح

جهت سهولت در انتخاب مناسب توسط مشتریان، شرکت داهوا Dahua کلیه محصولات اعم از دوربین مدار بسته و دستگاه دی وی ار (DVR) و ان وی ار (NVR) را در سه سطح ارائه می‌کند. دامنه این سه سطح کالاها از محصولات مقرون به صرفه با قیمت مناسب تا محصولاتی با تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن متغیر است و شامل سری Lite، سری Pro و سری Ultra هستند. نرم افزار و راهنماهای داهوا dahua

لازم به ذکر است محصولات هر سه سطح با کیفیت بالا ساخته شده و دارای گارانتی هستند.

 

پکیج های دوربین مدار بسته داهوا Dahua مخصوص اماکن مختلف

پکیج مخصوص ورزشگاه‌ها، سالنهای ورزشی و مراکز تفریحی

این اماکن نیازهای مشابهی جهت تامین امنیت لازم دارند. شرکت داهوا در پکیج‌هایی که برای این اماکن در نظر گرفته است، از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته تا نیازهای خاص این مراکز را رفع کند. از دوربین های مدار بسته داهوا در بسیاری از استادیوم‌ها و شهر بازی ها استفاده شده است.

 

پکیج مخصوص فروشگاه‌ها و مغازه‌ها

در پکیج‌های دوربین مداربسته داهوا Dahua ، مخصوص فروشگاه‌ها، از تکنولوژی های مخصوصی اعم از سنسور حرارتی، شمارشگر افراد، کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها، کنترل صندوق و غیره استفاده شده است. استفاده از پکیج‌های دوربین مداربسته Dahua علاوه بر تامین امنیت، به بهبود مدیریت کسب‌ و کار نیز کمک میکند و باعث ایده‌هایی برای افزایش فروش می‌شود.

برای مثال با بهره‌گیری از سنسور حرارتی مدیر فروشگاه می‌تواند بخش‌هایی که مشتریان بیشتر ایستاده‌اند و بازدید کرده‌اند، و یا بخش‌هایی که بیشتر در دید خریداران بوده‌اند را مشخص کنند.

 

پکیج مخصوص بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری

هر روزه میلیون‌ها تراکنش بانکی انجام می‌شود. بانک‌ها و موسسات مالی پیوسته در خطر سرقت قرار دارند. از طرفی ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان از دیگر دقدقه‌ های این مراکز است.

در پکیج‌ های دوربین مداربسته داهوا Dahua، مخصوص بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، از آخرین و مدرن‌ ترین تکنولوژی‌ ها برای تامین امنیت این اماکن و تراکنش‌های روزانه و بهبود مدیریت موثر در جهت جلب رضایت مشتریان استفاده شده است.

 

پکیج مخصوص حمل و نقل

پکیج‌های صنعت حمل و نقل شرکت داهوا Dahua تصاویر زنده و ضبط شده واضح و شفافی ارائه می کند. بهره‌گیری از تکنولوژی‌هایی مانند ANPR و تشخیص چهره (face detection) باعث بهبود عملکرد این دوربینهای مدار بسته می‌شود. استفاده از دوربین های مداربسته پارانومیک (با زاویه دید ۱۸۰ درجه) و ترمال (حرارتی) باعث نظارت هرچه بهتر می‌شود.

 

پکیج مخصوص کنترل ترافیک

تصادفات جاده‌ای و شهری هر روزه رخ می‌دهند. کاهش تصادفات با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز موضوع مهمی در دنیای امروزی است. در پکیج های دوربین مدار بسته کنترل ترافیک برند داهوا از تکنولوژی‌هایی مانند کنترل چراغ قرمز، تشخیص سرعت، کنترل ورود و خروج، پارکینگ هوشمند (Smart Parking) و دیگر قابلیت‎ها جهت افزایش هوشیاری رانندگان هنگام رانندگی، و همچنین بهبود مدیریت ترافیک بهره گرفته شده است. پکیج های کنترل ترافیک داهوا مجموعه‌ای از ابزارهای منحصر بفرد و پیشرفته هستند که می‌توانند چندین تخلف را بطور همزمان ضبط کرده و در ارتقاء امنیت جاده ها بسیار موثر باشند.

 

پکیج مخصوص پالایشگاه ها و پتروشیمی

در پالایشگاه ها و کارخانه‌جات، مراکز صنعتی و حساس امکان هرگونه اتفاق جبران ناپذیری از جمله دزدی، حوادث طبیعی، فعالیت‌های تروریستی و غیره وجود دارد. از این بابت با نصب دوربین مدار بسته و نظارت دقیق می‌توان اولا از وقوع حوادث و تخریب زیرساخت‌های کلیدی جلوگیری کرده و یا در صورت بروز هرگونه مشکل بحران را مدیریت کرد.

همچنین با نصب دوربین مدار بسته در کارخانه جات و مراکز صنعتی می‌تواند به پروسه خط تولید نظارت داشت و از صحت انجام امور اشخاص یا روبات‌ های خط تولید اطمینان حاصل کرد.

 

پکیج مخصوص منازل و اماکن خصوصی

با افزایش روند شهرنشینی، منازل به مکانی مهم و امن برای خانواده تبدیل شده و معمولا افراد خانواده بیشتر وقت خود را در کنار هم در خانه می‌گذرانند. پکیچ‌های پیشرفته دوربین مداربسته داهوا، مخصوص منازل، فضای خانه را امن کرده و از این طریق آسودگی خاطر به افراد می‌بخشد.

 

 تکنولوژی دوربین های مداربسته داهوا Dahua

تکنولوژی IVS

IVS الگوریتمی پیشرفته برای آنالیز محیط است. این الگوریتم قابلیت‌های هوشمندی جهت تشخیص سریع و دقیق نفوذ، اشیاء گمشده و غیره به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آنالیز محیط، دوربین مدار بسته دارای IVS امکان ضبط سریع تصویر چهره و ارسال تصویر ضبط شده به یک سرور را دارد. دوربین مداربسته همچنین قابلیت تشخیص خرابکاری را نیز پیدا کرده و در صورت تشخیص هرگونه تغییر در محیط پیام هشدار ارسال می‌کند.

 

تکنولوژی H.265+ هوشمند

H.265+ هوشمند داهوا نسخه‌ای بهینه سازی شده از H.265 است که به صرفه جویی بیشتر در پهنای باند و فضای ذخیره سازی کمک می‌کند. Smart H.265+ بدون کاهش کیفیت تصویر، به کاهش حجم اطلاعات کمک می‌کند.

 

شمارش افراد و تشخیص حرارت

قابلیت هایی مانند شمارشگر افراد و تشخیص حرارت (Heat Mapping) و غیره امکانات پیشرفته‌ای هستند که علاوه بر افزایش امنیت، به هوشمند شدن کسب‌ و کار نیز کمک می‌کنند. آنالیز هوشمند بطور روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه عبور و مرور افراد را بررسی و ذخیره کرده و گزارش‌های مفیدی ارائه می‌دهد. بطور مثال سیستم شمارش افراد و تشخیص حرارت به تشخیص مناطق پر بازدید در فروشگاه‌ها کمک کرده و از این طریق فروشندگان می‌توانند با تشخیص مناطق پر رفت‌ و آمد و محصولات محبوب تمهیداتی را جهت افزایش فروش در نظر بگیرند.

 

تکنولوژی ۴K

از مزایای کیفیت تصویر ۴K می‌توان به رزولوشن تصویر ۴ برابر نسبت به دوربین های مداربسته ۱۰۸۰p، کیفیت بالا و ارائه تصویر با جزئیات بیشتر اشاره کرد. رزولوشن ۴K باعث ضبط تصاویر واضح و شفاف از محیط می‌شود. شرکت داهوا Dahua تکنولوژی ۴K را در برخی دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP و HDCVI ارائه کرده است.

 

Starlight Technology

در مقابله با نور کم محیط، شرکت داهوا از تکنولوژی ultera low-light starlight بهره گرفته است. این تکنولوژی قابلیت ضبط تصویر در محیط‌های کم نور (حتی کمتر از ۰٫۰۰۷ لوکس) را ممکن می‌کند. دوربین مداربسته از مجموعه‌ای از قابلیت‌ها برای متعادل کردن نور محیط بهره برده و تصویری با کیفیت در محیط‌های تاریک ارائه می‌دهد.

 

Auto Tracking

با فعالسازی این قابلیت، دوربین مدار بسته امکان زوم و دنبال کردن هدف تعریف شده در یک تصویر ثابت یا پارانوا را پیدا می‌کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای دانلود:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  •  ترافیک مصرفی بصورت نیم بها محاسبه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *