حجم فایل
279KB
منبع دانلود
Smartdezh.com
تعداد بازدیدها
159 بازدید
رایگان

جک پارکینگ SOMMER

جک برقی زومر Sommer یکی محصولات اصلی شرکت زومر آلمان است که در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی مختلف همانند انواع جک درب اتوماتیک، کرکره برقی، درب پارکینگ و جک پارکینگی زومر فعال است. این شرکت با حدود ۲۰ سال سابقه توانسته به جایگاه مناسبی بین رقبای خود دست یابد و در تمام این سال ها کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتریان سرلوحه کار این شرکت بوده است. یکی از اصول مهم در تولید انواع جک برقی زومر کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن است که سبب شده طیف گسترده ای از افراد به خرید جک درب اتوماتیک sommer تشویق گردند. نصب درب اتوماتیک زومر Sommer

جک پارکینگی زومر

در رابطه با تولیدات شرکت زومر آلمان قابل ذکر است که انواع جک اتوماتیک زومر، درب پارکینگ، کرکره برقی و غیره منحصرا در خود کشور آلمان تولید می شوند و هیچگونه نمونه و مشابه تقلبی ندارند در همین راستا تضمین اصل بودن محصولات زومر آلمان تاریخ تولید آنها می باشد که روی دستگاه ثبت شده است. محصولات زومر آلمان یکی از پرفروش ترین برندها در زمینه تولید انواع جک پارکینگی، درب اتوماتیک، کرکره برقی و غیره می باشند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی هستند و به دلیل مطابقت با استانداردهای اروپایی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند.

جک برقی زومر آلمان قابلیت باز و بسته شدن به تعداد دفعات زیاد را دارد و با برق ۲۲٫۵ ولت قابل استفاده است که در پیشگیری از برق گرفتگی بسیار موثر می باشد. در ادامه قصد داریم به صورت کلی شما را با اصولی آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی جک پارکینگی مورد نظرتان را انتخاب نمایید:

جک برقی زومر آلمان

اولین نکته ای که برای خرید جک پارکینگی حائز اهمیت است تعداد دفعات عبور و مرور در طول روز می باشد بنابراین باید شما نوعی از جک اتوماتیک را انتخاب کنید که درصورت باز و بسته شدن زیاد آسیب نبیند به طور مثال جک درب اتوماتیک زومر آلمان قابلیت نصب در محل های پرتردد را دارد و می تواند تا روزی ۸۰۰ بار باز و بسته شود. نکته مهم دیگر در انتخاب جک برقی طول و وزن هرلنگه دربی است که جک روی آن نصب می شود به طور مثال برای درب های طول زیادی دارند می توان از جک های عریض استفاده کرد و البته وزن درب هم المان مهمی است؛ زیرا باید جک انتخابی شما قدرت جابه جایی درب را داشته باشد. جک اتوماتیک زومر در دو مدل ۲۰۰ و ۵۰۰ ساخته شده است که در نوع ۲۰۰ قابل استفاده با هر لنگه درب به وزن ۲۵۰ کیلوگرم می باشد و طول توصیه شده ۲٫۵ متر است. همچنین درب بازکن الکترومکانیک زومر مدل XL500 با هر لنگه درب ۵۰۰ کیلوگرمی به طول ۵ متر قابل استفاده می باشد پس هنگام خرید باید به این نکات توجه نمود.

جک اتوماتیک sommer

از نکات دیگر در رابطه با انتخاب جک پارکینگی توجه به بخش های مختلف آن از جمله قدرت موتور آن است همانطور که می دانید انواع جک در اتوماتیک دارای بخش های مختلفی از جمله مولد تولید کننده نیرو، مرکز کنترل، چشمی ها، بازوها و موتور، فلاشر، میکروسوئیچ، ریموت کنترل، قفل برقی، پایه ها و قفل مکانیکی می باشند که هرکدام کاربری ویژه ای دارند. به طور مثال انواع جک درب اتوماتیک زومر دارای موتورهای قوی و تنظیم کننده گشتاور هستند همچنین از آنجا که این جک ها با نیروی برق قابل استفاده هستند باید در مواقع قطع برق نیز تمهیداتی جهت کاربری آن ها در نظر گرفته شود. در همین راستا جک SOMMER آلمان قابلیت اتصال به باتری پشتیبان را دارد و در صورت نبود برق می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به معرفی انواع جک برقی زومر می پردازیم: نصب درب اتوماتیک زومر Sommer

جک اتوماتیک بازویی زومر

رایج ترین نوع جک های استفاده شده جک اتوماتیک بازویی Sommer می باشد که پشت درب نصب می شوند و می توانند به صورت الکترومکانیکی سبب باز و بسته شدن لنگه های درب گردند. از مهم ترین محصولات در این دسته می توان درب اتوماتیک زومر twist-200E را نام برد که با حرکات نرم و بی صدا برای درب هایی تا ۲۰۰Kg و ۲٫۵m مناسب می باشد. زاویه بازشوی این درب ۱۲۰ درجه است و کیفیت بالای آن این محصول را به یک گزینه بسیار مناسب برای خرید تبدیل می کند.

جک اتوماتیک بازویی زومر آلمان

جک اتوماتیک زیر سقفی زومر

جک برقی زیر سقفی زومر با قابلیت ویژه می تواند در زیر سقف ها جهت باز و بسته کردن درب کرکره ای نصب شود و مناسب برایکرکره برقی می باشد. این جک ها دارای خلاص کن دستی هستند که در مواقع ضروری قابل استفاده می باشند. شما می توانید در هنگام قطع شدن برق که حرکت درب را با اختلال مواجه می کند، با استفاده از این آچار خلاص کن، درب ساختمان را باز یا بسته کنید.

جک برقی زیر سقفی زومر

موتور ریلی درب اتوماتیک زومر

موتور ریلی درب اتوماتیک زومر نوعی از جک های برقی است که در واقع موتور درب اتوماتیک محسوب می شود، این محصولات قابل نصب بر روی درب های ریلی هستند که مجهز به گیربکس می باشند و به کمک آن می توانند سبب باز و بسته شدن درب گردند. این جک ها معمولا برای درب های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ریموت کنترل نیز می باشند. برای استفاده از موتور درب ریلی زومر باید به فضای مورد نیاز برای حرکت درب توجه ویژه گردد. موتور درب اتوماتیک زومر SM40 – 800K برای درب های اتوماتیک تا وزن ۸۰۰ کیلوگرم و ۱۴ متر قابل استفاده است.

جک ریلی زومر آلمان

جک کف گرد زومر

این مدل از جک برقی اتوماتیک زومر قابل نصب در زیر زمین می باشند و دارای موتور قدرتمندی هستند که ظرفیت آن ۵۰۰ کیلوگرم است همچنین این محصولات قابلیت باز کردن درب تا زاویه ۱۲۰ درجه را دارند و می توانند به باتری نیز متصل شوند تا در مواقع قطع برق قابل استفاده باشند. این محصول یکی از جالب ترین انواع جک درب پارکینگی است.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای دانلود:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  •  ترافیک مصرفی بصورت نیم بها محاسبه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *